Olen naasev klient
Kui teil juba on meie konto, logige sisse sisselogimisvormi kaudu.
Täname, et registreerusite teenuses Beauty Boutique!
Kui teie konto on aktiveeritud, saate teile e-kirja.
Kui teil on Kui teil on selle veebipoe toimimise kohta küsimusi, palun võtke meiega ühendust.
Olete oma kontolt välja logitud. Nüüd võite arvutist lahkuda.
Teie ostukorv on salvestatud ja tooted taastatakse, kui logite oma kontole sisse.
<p>Kliendil on õigus ostust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.</p>
<p>Taganemissoovist tuleb teavitada 14 päeva jooksul, täites tellimuse tagastamise avalduse vastaval lehel veebipoes või saates vastavasisulise teate e-posti aadressile info@beautyboutique.ee.</p>
<p>Tagastatav kaup peab olema:</p>
<ul>
<li>kasutamata ja kahjustamata;</li>
<li>originaalpakendis;</li>
<li>varustatud kõigi siltide, plommide ja märgistustega;</li>
<li>sellises seisukorras, mis võimaldab kauba edasimüüki.</li>
</ul>
<p>Tagastamisega seotud kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on vale või puudustega kaup.</p>
<p>Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.</p>
<p>Lisaks kauba maksumusele hüvitatakse ka kauba kättetoimetamise kulud vastavalt seadusele.</p>
<p>Hügieenilistel põhjustel ei kuulu tagastamisele ega vahetamisele avatud pakendiga kosmeetika- ja dermokosmeetikatooted. Kui toote kaitseplomm on rikutud, ei ole tagastamine ega vahetamine võimalik.</p>
<p>Kui kliendil ja müüjal tekib vaidlus, on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjon lahendab lepingust tulenevaid vaidlusi, kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20 euro. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on kliendile tasuta.</p>